Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2007 23:58 - the best :)
Автор: charm77 Категория: Забавление   
Прочетен: 1791 Коментари: 1 Гласове:
0



На една жена мъжът умрял, тя отишла на спиритически сеанс, за да поговори с него. Всичко се случило както трябва и във въздуха се появил призракът на мъжа й:
- Скъпи, как си?
- Добре, всичко е наред!
- Там по-добре ли ти е, отколкото с мен?
- О, да, много по-добре...
Жената през сълзи:
- Как е там в рая?
- В кой рай? Аз съм в ада!

*************************************************************************

Бракоразводен процес.
Съдията пита жената:
- Защо искате развод?
- Защото той не ме задоволява вече!
Женски глас от залата:
- Интересно, всички задоволява, а нея не!
Мъжки глас от залата:
- Абе, нея никой не може да я задоволи!

***************************************************************************
Двама не са се виждали от известно време и си говорят:
- Какво ново с тебе?
- Ами... жена ми ме напусна вчера.
- Ех, какво да ти кажа... Иди в кръчмата и се напий, ще удавиш мъката.
- Няма да стане.
- Защо, нямаш пари ли?
- Пари има. Мъка няма.

***********************************************************************
- Защо изоставяш мъжа си?
- Защото ме заблуди! Едно време ми разправяше, че в леглото е като орел!
- И какво?
- Ами аз да не съм орнитолог? Откъде да знам, че орлите правели секс веднъж в годината?

************************************************************************
В полицията:
- Помогнете, мъжът ми изчезна, трябва спешно да го намерите - не мога да живея без него!
- Кога изчезна?
- Преди две седмици.
- А защо чак сега се обаждате?
- Днес получава заплата

***********************************************************************
Бестселърът на всички времена:
"Как да открием мъжа на своите мечти и какво да правим после с тоя боклук
***********************************************************************
- Скъпи, ще ми купиш ли килим?
- Това е прекален лукс! Лети си на метлата...
***********************************************************************
След дълги изследвания един мъж най-после попитал лекаря:
- Е, какво се оказа, докторе, ще имаме ли деца с жена ми?
- Разбира се, господине... ако не сте ревнив.






Гласувай:
0



1. aigard - хахаха
06.07.2007 02:42
готини са,добър избор.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: charm77
Категория: Други
Прочетен: 109849
Постинги: 22
Коментари: 71
Гласове: 436
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол